Monday, December 15, 2008

CAT SHOW AMCORP MALL

Hari Ahad lepas aku gi cat show kat AMCORP MALL.Ni ader beberapa keping gambar yang sempat aku amik..

CATTIZADDI PERSIAN..cute kan...


Ini pula persian dari negara luar..



Ini pula mainecoon dan izyan..comel tol maine coon dia..

Ini pula maine dari rizcoon cattery


Ini kucing aper ek? Aku xtau plak ;p

hahaha..tp comel kan...gemuk dan gebu.



Ini pula persian kegemaran aku pada hari tu.Aku paling suka persian camni.Comel.

Aku main-main kaki dia.Dia wat selamba jer.Comel sgt2..

5 comments:

rizal said...

hai naz, bnyk pic persian eh. tau la gile persian...heheh. nx time show kite masuk sekali.

the GLORIOUS EJ said...

persian mmg cun..tp tetap maine coon di hatiku..huahahaha

www.freewebs.com/rizcoon said...

ej, kata nk datang show tu, x de pun. nazri je datang. lama gak dia kat situ.

N A Z L Y said...

hehehhe...tau xper..mmg ber jam2 jugak la kat cat show tu..nasib baik kijer ptg ahad tu..kalo x mesti naz duduk sampai mlm kat sana ;p...tu la ej..rugi x dtg..anyway mainecoon rizal pon cun....btol...

the GLORIOUS EJ said...

ala..nak wt cmana...dah kbetulan kenduri kawin tuh...(dlm hati mmg nak pegi..isk..isk)